smaken av äpple...

Hej babes, Idag så har jag hafft fitt ont i min käfft (alla med tandställning förstår mej) spännde igår... Ajaa dom sensate 2 dagarna så har min matkost bestått av fil, fil ,fil och mera fil mumms? Men Idag var jag så jävla hungrig och min mamma och syster skulle äta på donken och det var omöjligt att motstå. Tänk er någongång när ni äter hur det skulle kännas om ni hade hål i alla tänderna? så ont göt det när jag tuggar så det blev inte så mkt njutning på donken.

När jag kom hem kännde jag efter sockersuget som vanligt men min bror är inne i någon bantningsperiod och jag kan inte sitta och äta tex, choklad när han sitter bereved med en skål sallad. Så jag skärde upp lite äpplen som jag fick tvinga i mej gått men ajj. Btw, första gången jag åt äpple på typ ett år yey:D

Nu ska jag snart duscha men måste fixa lite först.
Imorrn ska jag till stan med älskling jenny

Pusspuss


Kommentarer
my

din ögon är såååå fina ju (:

2010-02-04 @ 22:19:28
URL: http://ljungros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0