Täby-C

Sitter och kollar på solsidan sjukt kul:) Har precis ränsat klart min garderob.
Idag har jag varit i skolan inget speciellt att berätta om. Sen drog jag och Jenny till Täby för att shoppa men jag har så utor att jag går runt och lägger undan en massa kläder som jag skulle komma tbx och köpa vad tror ni händer när jag ska betala med kortet? ''Medges ej'' asso fitta jag har pengar på kortet I know that:O aja ska beställa hem det jag just nu går miste om.
Aja, jag och Jenny hade iaf trevligt Täby :)
I morgon så ska vi hem till Emma på tjej middag det kmr bli nice :D
Pusspuss<3

Dagens Aoutfit

Älskling

skulle köpa men nej? :(

Hadelite småpengar iaf

Fin shorta jag fick av mammsen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0