stan snart landet

Hejsan, just nu så sitter jag och chattar med mina älsklingar andrea och hillevi.
I morrn ska dom hälsa på i en skola i rimbo som dom skitungarna ska byta till, jag ska förmodligen byta till rådmansö på måndag för halva klassen slutar och då ser jag inte framemot att gå kvar. Juste skolan kan förmodligen stängas ner när som helst så får väl göra som alla andra och dra ett säkert kort.
Aja, idag vare skola, hmm ovanligt. inget intressant hände men efter skolan så drog jag för att spela sen så TRÄFFADE JAG MIN UNDERBARA MICHA som jag inte sätt på 100000 år känna det som.
hihi, vi hade det mys satt på brännäs och snackade. Sen så drog jag hem och nu sitter jag här
PUSSPUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0