snabbt om min helg

I fredags så var jag i Täby med sötnosarna Mikaela och Ida:)
jag ville köpa mer än jag gjorde men lite glad att jag sparade pengar iaf. Vi åkte därifrån lite försent så vi fick vänta på 21:20 bussen aja vi käkade lite middag på donken där jag gjorde bort med ganska så hårt så det kmr jag nog att få leva med resten av mitt liv...
Sen så åkte vi hem till mej och somnade typ derekt efter att jag SJÄLV gått ut och skottat så att vi kunde sova ute hoss min bror:) vist är det trevligt när vänner hjälper en *host*

På morgonen sen så gick vi upp tidigt typ vid 9, för Ida skulle på konfa och jag och Mikaela ville följa med :D
Prästen kände derekt igen mej och det var ganska kul där vi åkte till vreta och käka pizza mohah...

Pästen frågade mej om jag ville följa med på deras skidresa som hjäpreda :) haha vet inte en om jag ska föla med, ska ju åka med klassen sen aja.
Puss<3



jeans från HM

Kjol från Ginatricot

tröjjor från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0