kära kusin

Cha cha

Ledsen att jag inte bloggade mer igår men det blev så stressigt. Jag skulle ut och jogga och när jag kom hem hade jag fått sms från Sandra att jag skulle komma innan 8 och klockan var tjugo i :o Juste jag har börjat jogga varje kväll btw :D

Sandra och jag hoppade i poolen direkt när vi kommit hem så jäävla skönt;) Sedan blev det chips och cola framför datan med Alice i underlivet fniss*

Jahh det var gårdagen det och så sov vi ute hos sebbe och har ni försökt sova i en bastu? ungifär så varmt var det :o Aja Sandra drog nyss iväg till jobbet och jag börjar 11 så får hitta på nåt att göra.

Pusspuss

en bild på min kära kusin från nyår


Kommentarer
storakusin

Rödlöga snart älskling :)

Älskar dig <3

2010-07-18 @ 20:06:13
URL: http://sandraytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0