lindsay lohan får 90 dagar i fängelse

Jag har läst i en tiding om att linsay lohan ska in i fängelse och alltså självklart tycker jag synd om henne när man ser henne på bilderna så bli man ledsen och tycker att dom kan väl ge henne en till varning :(

Men sedan läser man artikeln och det står att hon har fått en varning och att hon skulle gå på AA möten alltså (anonyma alkolister) men hon kom knappt på några möten okså har hon hafft fotboja men hon sumpa det och söp sej full på en MTV fest asso när jag läser det så tycker jag inte lika synd om henne även fast det är knarket som tagit henne så här lång och gjort henne till en skandal men man har ändå ett val och det är ja eller nej.

Nu ska hon sitta i fängelse i 90 dagar och hon kommer säkert släppas tidigare men hoppas att hon förstår nu att man måste ta ansvar för saker man gjort. På tisdag morgon så börjar lindsays straff.

Jag har alltid tyck om lindsay lohan. Hon har inte gjort en ända dålig film tycker jag. Så det är värkligen synd att det blev så för henne

Vad tycker ni om det här?

good look baby


Kommentarer
Jennifer

jag läste oxå om att hon skulle få fängelse. jo de e klart det e synd men man måste ju sköta sig. fin blogg förästen ;)

2010-07-18 @ 23:26:39
URL: http://smileyjennifer.blogg.se/
jenny

tycker inte ett dugg synd som henne ;) hon fick en varning men sumpade det, bara för att hon är känd ska hon inte bli annorlunda behandlad. vilken människa som helst skulle få straff för de, och hon kan ju inte tro att hon ska slippa bara för att hon e känd :D

2010-07-19 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0