saknat mej?

I'm back!

jag vet att jag lovade att uppdatera för jenny hade med sig trådlöst brevband men hon dhade typ inget bateri och stugan vi sov i var strömlös :( men mer om det senare ;). Nu är jag hemma och jag stannade länge än väntat sorry... Men guu vad skönt det var 4 dagar bara chill. Släppa rådmansö i några dagar och bara lämna allt bakom sig ett tag och få vila ut. Jag lovar att jag kommer åka tbx snart ;p

vi tog nästan 500 bilder så ni behöver inte vara rädda att inga bilder kommer upp ;) ska försöka så snabbt jag kan att lägga upp dom men har lite mycket att göra just för tillfället :p

btw, vid typ halv 9 ikväll ska jag åka och möta min kära kusse vid hennes jobb så ska hon sova här inatt :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0