soles cafe bevhöver inte sol bara lön ;)

cha cha babes.

Kom nyss hem från jobbet och har satt mej med datorn ute och dunkar musik hihi ;)

Så hör man från övervåningen BOOOM!!.... Aaaa.. hämta handuk!!!
så jag springer självklart dit och kollar vad som har hänt:o
Då är det Alex min syster och Bobbie som har hafft ut en full hink med vatten på henens golv när dom höll på att städa hennes akvarium och min första tanke var ''fan vad kul ligger det massa fiskar på golvet?'' hihi tyvär var fiskarna i den andra hunken ;) och boobies ursäkt var ''handaget gick av'' så kan det gå ;)

aja idag på jobbet var det skit tråkigt väder och egentligen ska jag inte jobba då för att det är ju solens cafe alltså vi har bara öppet på soliga dagar ;) men när man gått upp tidigt, kört dit vagnen, ställt ut alla stolar, satt in strömmen, plockat fram alla varor och fyllt på allt då har man inte go lust att bara plocka ihop allt och dra hem :o nej då sitter man med en filt och en bok och uthärdar dagen.
tänk vad tanken på pengar kan göra hihi ;p

I morse han jag tyvär inte blogga för jag försov mej men nu ska ni få dagens outfit
Pusspuss

tröja: lindex
shorts: ....
skor: nelly.com



hihi hade lite tråkigt ;)
försåv mej så klaga fan inte på att jag är osminkad.

Kommentarer
Patrik... typ!

riktigt fin :)

2010-07-18 @ 12:34:08
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Gillar din tunga

Tight ass ;$

2010-07-19 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0