Sommardag

hejsvejs

Efter att jag käkat en glass hos min syster så drog jag till infjärden och träffade emma och jenny ;) vi solade och badade. Sedan kom vi på att vi skulle ha filmkväll så vi drog til roffes och hyrde film och dom stannade för att äta medans jag åkte hem för jag har lite saker att fixa ;)

Nyss skulle jag vattna blommorna för min kära mamma är inte hemma och då fick inte jag igång den och då skulle pappa försöka vad tror ni han gör då? Jo han säger bara ''oj'' och sedan står han med vattenslangen upp i facet på mej hihi hade vattenkrig med farsan fast när jag fick tag i vattenslangen så sprang han iväg :P jävlaskitfan.

Nu ska jag snart åka till emma för filmkväll ska bli suppermys ;D
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0