Julinatta ikväll

Cha cha

kom nyss hem från jobbet och det gick inte så bra.. Hadde knappt några kunder och det var kallt.
Det är inte direkt en av mina bästa dagar med tanke på att jag knappt fått sova inatt. Mina föräldrar är på kryssning och det har jag inte nämnt tidigare men dom kommer hem idag. Vår hund eller hyena har ylat och skällt hela natten för hon har saknat mamma.. Tillslut så fick jag gå och lägga mej i mammas säng för att få tyst på henne och typ två timmar senare så ringer klockan och då ska man upp och jobba.

Jag är fortfarande helt slut men ska börja fixa mej för ska in till julinatta snart med johanna, jenny och jennifer. Vi lär träffa massa fler där :)
 
Sedan sover jenny hos mej för i morrn ska vi på Fokis läsarträff
PussPuss


Solens cafe



fiskmåsarna gillar mej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0