älskar svensksommar

cha cha

Idag har jag jobbat ''igen'' Men idag var det sjukt varmt så jag höll på att dö oxå var jag nästan aldrig ensam :)

Först så var det ganska mycket folk och sedan kom min kära mamma och tog en fika. När hon dragit så kom emma en snabbis för hon skulle ut med båten och bara en liten stund efter det så kommer Ida farandes på moppen. :D Hihi jag och ida bestämde att vi skulle bada så jag tog hennes moppe och drog hem för att hämta badkläder. :) Sedan när vi skulle bada kom Ida och Mikalea och då badade vi alla. :D Dom var med mej resten av dagen ;) fett mysig söndag ändå

I morrn ska jag jenny och jolene till mitt sommarställe och chilla sönder fett med mys :D längtar...

Nu ska jag dra iväg till poolen för att bada med Ida, Ida och mikalea

Bye bye babes

Fuckface


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0