Man bor ju ändå på Rådmansö

Godkväll

ikväll vart det hemma kväll igen.. Vad är det här? För någon vecka sedan hade jag inte vart hemma på typ hela sommarlovet nu har jag inte träffat folket på en vecka :o

Visst jag har bara klagat på att jag ville bort osv.. men hallå allt rasade och på bara några dagar hände det mer än vad jag kunde klara av. Men nu har jag vart borta några dagar på landet och jag har fått tagit det lugnt och nu är jag tillbacka och har samlat nya krafter så nu får det fan ta och hända nåt snart ;)

Men det lär det juh gör för hallå?? Jag bor på Rådmansö ;)

Hihi har ni sätt den där facebookgruppen btw?
Lova att inte säga nåt! Självklart. Och så bor man på Rådmansö :p:P:P:p:p

haha den är så jävla skön asso och så sann :D

Aja jag vet inte vad jag skriver men det regnar ute och jag sitter inne ganska pigg och glad och behövde skriva av mej :)

Jag tänkte bjuda på bilder från alla modellfoton jag och syster tagit :)
Jag har tyvär inte från allra första början :(
Men det är så roligt för vi började med mobilkamera sen så tror jag att vi började med min undervattenkamera när jag köpte den. Sedan köpte jenny någon kamera och så använde vi den och sedan köpte hon ännu en ny som vi andvände men tillslit så fick jag ju min system kamera. ;) Då var det inget snack om saken så nu kör vi med den ofc :D

det finns självklart fler bilder från fler plåtningar men dom här var dom ända jag hittade
vad tycker ni?
Puss puss my lovers









Någon förändring?
Bra/dålig?

Kommentarer
Mollymus - bloggar från Uppsala

Gonatt och sov gott! :D

2010-07-18 @ 00:34:09
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0