hon kom som en räddare i nöden

Hääääj sötnosar :)
Idag så har jag vart i skoooolan åh pluggat jätte mycket ;p (a)
Mhmmm vist nej men idag har jag inte orkat vara så isatt i skolarbetet :)

Efter skolan så drog jag in till Norrtälje och spelade lite.
Sedan skulle jag möta upp Jenny på hoppis & stuttsis men fick inte tag i henne :(
När jag stod där vid övergångsstället helt övergiven och ensam så hörde jag att någon som skrek mitt namn JENNIFEEER!!!
Och där stod hon och ljuset sken ner på hennes vackra ansikte IDAAA!!!
hon kom som en räddare i nöden och jag följde med dom till Brännes och jag kände mej lycklig igen.....
( kansek inte riktigt så det gick till, men ungifär)

hade trevligt där sedan åkte jag hem tihi
pusspuss

Kommentarer
Ida

Haha, du är underbar Jennifer. Jag älskar dig <3

2010-04-03 @ 23:27:35
URL: http://idajansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0