Najjs..

Vaknade runt typ 15:40 i morse. Fan vad skönt haha, nej men jag brukar inte sova så länge men var på fest hos Emma i går hon har varit i Thailand i 3 veckor men det är skönt att ha henne tbx ;) Mamma hämtade mej där runt 3 tiden så jag tyckte faktist att jag förkänade lite sömn. ;)

Just nu kollar jag på WALLANDER sjukt bra har faktist inte sätt det här avsnittet men jag anar faktist att det är städaren på polishuset som är mördaren asso han som även var postgubbe :) Dom som kollar på dt förstår nog. :D har jag rätt är jag fan duktig ;p

Skola i morrn blää/jippi
PussPuss<33

bara för jag älskar henne

Kommentarer
Jenny

vi äro små fiskar vi, blubb blubb :P <3

2010-03-08 @ 17:25:14
manshoran

va äro små humlor vi bzz bzz så är de väl? :(

2010-03-15 @ 20:05:46
URL: http://idaärsnygg,menmikaelaesnyggast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0