tar hål i naveln i morrn

cha cha. Har inte hafft blogglust alls på länge men jag måste ändå uppdatera. Tänkte inte skriva så mkt för jag måste plugga. Asso så jävla mycket plugg just nu så det inte är sant :o I morgon ska vi desutom bada men jag kan inte vara med :(.Men det är bara typ 2 veckor kvar sen har vi prao sedan lov och sedan klassresa :D hihi ingen skola på hela 3 veckor och jag sitter här och klagar och sedan när vi är tbx så är det bara 8 veckor skola asso shiiiet sen är det ju sommarlov tihi :D<3 länktar som FAN.

Btw, det är en sak jag inte berättat för er :D I morgon ska jag faktist ta hål i naveln tihi jag är skit nervös just nu men det är bara för att jag är rädd för nålar :o Jag kunde fan knappt ta gris sprutan. Jenny ska följa med och hålla i min hand så det känns lite bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0