ett upprört inlägg

ledsen att jag inte har uppdaterat när jag har ork ska jag uppdatera om valborg, båt turen, stockholm och dom mysiga stunderna vid infjärden men jag har fan ingen ork.

kom precis hem från en ahh jag vet inte vad jag ska kalla det. Kvällen var det inget fel på men när jag skulle skjutsa hem jolene och emma såå. Ahh vi har precis släppt av emma och jag ska börja köra och då dunkar hela bilen till asso jag trodde fan att jag kört över emma :o men det var inge mer med det och jolene och jag fortsatte lite längre för jag skulle släppa av henne när gasen slutar att fungera och jag får panik så vi stannar bilen och ser att det droppar från den. Emma kommer efter oss för att se vad som hänt och åååååååååh det har luktat bränt i bilden hela vägen :O

pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0