lite om allt

Tjenna, jag vet att jag inte uppdaterat på länge men jag har som sagt ingen egen dator.
Jag fick G på det jävla matte provet så det blir inte IVIK för mig dårå...:)

I fredags så åkte jag, jenny och emma in till norrtälje. Jag och jenny gick och kollade lite på stan medans emma gjorde ärende. Det var även marknad så vi gick och kolae lite å den. Senare så gick vi och jenny, michele och tuva för att äta kina mat :) det var mys

På kvällen sedan så drog vi och några till kvarn udden :)

I lördags eller jah igår så var jag i stholm med jenny, andrea och ida. Vi letatde efter skolavslutningsklänning och jag och jenny hittade IGENTING fast jag hittade en bikini på gina :P

pusspuss


Kommentarer
Anonym

IVIK är för invandrare som inte kan svenska.. IV kanske du menar?

2010-06-01 @ 20:44:25
ägarn

svar: Inga Vita I Klassen.... IVIK alltså :) och du kanske förstod att jag var sååååååå seriös ;)

2010-06-06 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0