ber till gud att jag får sova hela natten...

Nu tycker jag att jag har varit kanske lite för negtiv idag men vad fan! jag kan inte hitta nåt possetivt med den här dagen serisöt. Så det är lönlöst att sitta och försöka hitta nåt possetivt ur en dag som sekund efter sekund bara har bestått av negtivt.

men nu ska jag inte tynga ner er med mitt meningslösa babbel...
Jag ska se framot och förhoppningsvis så kommer jag till skolan i morgon och då får jag träffa mina klasskompisar som jag värkligen, värkligen längtar efter. Jag har inte fått träffa någon av dom på över en vecka nu :(

Ajja nu ska jag försöka sova och be till gud att jag kan få sova hela natten tills mamma väcker mej i morgon.

Pusspuss

jag bjuder på en bild på mej och Anki för nästan exakt ett år sedan


Kommentarer
Malin

Söta :D

2010-11-09 @ 06:04:48
URL: http://likeberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0