BLIDÖ

nu måste jag fan ta och skärpa mej :O jag får inte göra så här skämms på mej :P men jag lovar att jag ska inte uppdatera så här uselt ;)

Jag är på blidö hoss Linda och jag kom hit igår. Igår kväll så var jag och Linda ute och träffade people här ute :) Jag fick skjus på cykel några kilometer av robin och han hade ju en jävla gubbcykel så jag kunde ju inte skjutsa honom ;) Jag träffade även Pontus en barndomsvän som jag typ inte träffat sedan jag var liten.

Det var lite om gårdagen och nu ska jag och Linda fixa oss för vi ska snart in till Norrtan :) Vi ska träffa Anton I think och sedan lär vi hitta på nåt ;D

Jag lovar att höra av mej senare
PUUUUUUUUUUSSSS

bjuder på en video med en bra låt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0