dag 1 - OM MEJ!

Jahh, nu kör vi!

Jag heter Jennifer Otilia Hallstedt. Jag är en stolt 94 och fyller år 26 juli. Jag bor på landet utanför Norrtälje. Det är bäst på sommrarna men det suger totalt på vintern för man kan knappt ta sig någonstans. Det ända sättet är att kliva i ett par skidor och ta stavarna men nej tack jag tror jag hoppar det. Som person så skulle jag nog se mej glad och possetiv :) När jag blir ledsen så visar jag det helst inte för jag är tyärr ganska duktig på att hålla allt inom mej.. Jag är mycket sårbar person och tar oftast saker personligt. Mitt humör kan skrämma folk och speciellt på morgonen om jag blir väckt. då är det bara att hållakäften och inte märkas. Det hänger mycket ihop med mitt tålamod som man ska för egenskull inte driva för högt för då blir det farligt! Annar är jag gullig och snäll hihi *blink* Jag älskar mina vänner över allt men min familj är dom som står mej allra närmast. Jag har gått igenom många prövningar under mitt liv både upp och ner och vänskapen har sats på prov ett antal gånger. Jag litar för lätt på folk och har mycket svårt att tro att en människa kan ljuga, det finns inte i min värld. Ärlighet är mycket viktigt men ibland känns det som folk inte förstår det. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer vad vill ni veta liksom? :) Jahh jag går på skärgårdsgymnasiet i Åkersberga och pendlar 4 timmar om dagen när jag inte får skjuts. Det är inte så jobbigt som det låter för jag tycker mycket om skolan och trivs jävligt bra med mina underbara klasskompisar. Vi har kännt varandra i typ tre månader och känner mej redan säker med mina närsta vänner och är otroligt glad att jag har dom. Innan så har jag bytt skola fram ocg tbx några gånger av olika skäl som jag inte har lust att ta upp...

Jahh det var det jag hade och säga och om ni vill veta mer så är det bara att fråga jag svarar gladligen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0