dagens....

Tjenna

Nu har jag precis skickat in mitt svenska arbete så jävla skönt :D Nu ska jag ta det lugnt för jag har hafft en för jävla dag asso :o Det började ju med att jag trodde att jag skulle missa idrotten men som tur gjorde jag inte det och det var skit kul :D jag gymmar ju redan på friskis i norrtälje men det var inte alls lika i åkersberga tvärtom jag fatade ingenting :o men jag och Jasse ska börja gyma tsm nästa vecka ;D

Sedan så hade vi ju ett f*cking matte prov :o det gick åt helvete seriöst jag trodde jag skulle dö när jag fick provet. Huvudet blev tomt och jag kunde absolut ingenting. Så ja nu har jag två omprov i matte grattis jennifer ;D Så matte provet förstörde dagen men det är en jävla tur att man har världens bästa klasskompisar som gjorde dagen bättre.

Nu tänkte jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen. I morgon så börjar jag 12:10 men jag kommer vara i skolan 10:30 för att Jasse kommer till skolan då och sötnosen ville inte vara där själv :) tihi

Sov gott nu Pusspuss

saknar hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0