gym sedan donken

Tjenna :)

Kom nyss hem. Var i Norrtälje och gymade och det var skönt för har inte gjort det på ett tag okså träffade jag några vänner där och det var bättre än att sitta framför tvn hemma. :) Sedan mötte jag upp mamma och syrran för middag på donken ;D

Nu kollar jag på paradise hotel och sedan så börjar 24 timmar. Det är ett nytt program och det börjar 20:00 på kanal 3 :) Ikväll är det bara bra frogram för senare så är det även välkommen åter och det är så sjukt kul ;D

btw, angående mina sovproblem så har det inte slutat. Jag vaknade upp inatt igen men jag vågade inte kolla på klockan för varje natt så har jag vaknat runt 3 på natten och kan inte somna om på några timmar. En gång till och jag ska seriöst knarka sömntabletter :o

Pusspuss

Kommentarer
jenny

jennifer! :O i paranormal activity 2 så vare ju nästan alltid vid 3 på morgonen som spöket kom.. fett läskigt :S <3

2010-11-11 @ 13:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0