Hello bitches

Nu har jag precis kollat på pariadise hotel :) det äger kollar ni på det isf vad tycker ni om kvällens program?

Idag så var jag i skolan och det hände väl inget intressant :) Sedan vart det Norrtälje för att spela men innan det så gick jag till apoteket för att hitta något mot mina sov problem. Jag hittade ett par sömntabletter som låter bra men ska köpa dom i morgon om jag inte får sova inatt.
Sedan vart det spela och jag håller på att lära mej spela till hela låten http://jenniferhallstedt.blogg.se/2010/november/spelar-pa-trummorna.html skit kul :D
Sedan så gick jag, syrran, mamma och pappa och åt på kina supper mys :D
Jag träffade även casper från fria har inte sätts sen jag gick där :D träffade Hillevi och Pillan oxå :)

Pusspuss


jag just nu snygg? eller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0