Ledig i morgon!

cha cha bloggen jennifergiirl här!
Hahha nej jag bara skojja ;)

Nu är jag, Nellie och Hilda hemma i Nellies lägnhet, myss :) Vi har precis kollat på den senaste BECK levande begravd. Älskar att det bara var jag som hade sätt den så Hilda och Nellie sitter och skriker igenom filmen :) eller?...

Vi har ätit pizza idag och det var fett gött! Och i morgon så hade vi tänkt att åka till huvudstaden och shoppa ;p Linn och Jasse kanske följer men eftersom typ alla är lediga förutom Jasse eftersom vi har betyg i datakunskap så får vi se hur det blir :)

Nu ska vi spela kort ''en klasiker här i berga'' så ni får ha en mysig kväll
Pusspuss

en bild från sist vi var här :D

Jag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0