Jennifer....

Nu har jag skrivit ganska mycket på svenskan. Man kan ju inte plugga hela tiden, man måste ju få en paus ;)
Och då tänkte jag passa på att underhålla er med en ny hissa/dissa lista :)



Onepiece
Dom är så sjukt söta och mysiga. Tänk att springa runt i en sån när vinternkylan täcker vårt kalla sverige. Självklart så är det ingen outfit man tar till skolan, en dag på stan eller går ut med över huvudtaget men det är ett mys plagg man kan ha hemma :)
vill ha! :D

Ung och bortskämd
Programet är så klockrent och deltagarna är så jävla korkade. Hahah det är värkligen ett underhållningsprogram utan tvekan ;) måndagar kl 20:00 på kanal 1 missa inte det sötnosar!



Snö
Nu har det kommit snö ingen! Bussar fastnar, håret blir blött, snö i ögonen och blöta skor. Vad är det? Jo bara massa problem. Snön ska komma när det är jul för då är det mysigt nu är det bara jobbigt :o

bild från förra vintern

Mitt korta hår
Jag och fia har faktist diskuterat lite kring det och har kommit fram till att hon ska hjälpa mej hitta bra löshår för den här längden på håret är seriöst inte jag :o Jag har alltid vart imot löshår men förut var jag emot solarium. Man kan ändra sig och snart har jag förhoppningsvis långthår igen :D

bajs

saknar :(

Kommentarer
LINDA

jag gillar ditt hår nu :)<3

2010-11-10 @ 14:25:42
URL: http://meniing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0