Jävla snökaos

Tjenna

Nu är jag äntligen hemma och jag satt som sagt fast i täby ett jävligt bra tag :o bussen lämnade station 12 över och jag gav upp och började gå från grindtorp vid kvart i :o
Annars så gick det bra att komma hem :)

Pappa har en massa gubbar här hemma. Dom har någon jävla förening tsm :s men gubbarna kan ju fan inte parkera :o dom parkerade längst ner på våran infart tvärs över så ingen kommer förbi när det fanns gått om plats högst upp. Aja det finns gått om idioter ;)

aja ni som läste ett av mina inlägg igår kommer nog ihåg att jag bad till gud att få sova hela natten och tror ni jag fick det?
Nej, jag vaknade typ 10 över 3 och kunde inte somna om på över en timme :( om det händer så inatt igen så ska jag seriöst börja knarka sömntabletter!

Men jag hade inga planer på att stanna hemma idag för jag saknar mina klasskompisar som fan och det var sjukt kul att få träffa dom så annars har min dag varit toppen :D

Pusspuss

Jag och jasse brasse min sötnos :)
snygg outfit huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0