fotojobb i solna

Tjenna

Blogg.se har bråkat lite med mej idag så jag har inte kunnat blogga:(

Tog 7 bussen från norrtälje och var alltså hemma 8 suck.
Var på marknaden och jag kan bara säga att det har vart bättre men det var helt okej träffade några från gammla gammla klassen alltså Fria och några från gammla klassen alltså rådmansö ;) (Y)
Jag köpte bara en påse nogat men efter som JAG HAR NAMNSDAG så fick jag ett par vantar av mamma :p

I morgon så kanske jag fått ett fotojobb nice huh?
Ska till ett hotell i solna och fota en gammal pilot som ska gå i pansion det kommer bli tjock med folk och det skulle egentligen vara en proffsfotograf men han kanske inte kunde och då blev jag plan B. Han som ska gå i pansion har sätt bilderna jag tagit som är framsida på en hemsida och vykorten jag har sålt :)

Så jag fick en förfrågan att åka dit och fota och självklart så får jag cash. Haha början på min kariär eller...... ;)

Nu ska jag kolla på
berg flyttar in 21:00 4:an
välkommen åter 21:30 4:an
Kungarna av tylösand 21:55 5:an

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0