jag vill ut!

Cha cha

Nu är jag hemma. Jag sitter och redigerar dom sista bilderna till fotoalbumet. Ni som följt min blogg vet att jag gjorde ett fotojobb för ett tag sedan :)

Ikväll så ska jag bara kolla på tv och försöka redigera klart alla bilderna :)
Jag har en så stor lust att gå ut och fota men av någon konstig anledning så får jag alltid det när det är mörkt ute. Men jag tog lite inne istället. Råttan fick vara med på en bild oxå (min hund, hon ser ut som en råtta nu när hon är klippt)

Puss på er!<3


råttan (Ettan)

jag just nu


har lust att fota blommor fast massa blommor ute i solen. Man kan ju alltid drömma...

Kommentarer
pennypower aka PP

hähä, din hund e ful :D

2010-10-20 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0