min dag

Cha cha!

Just nu så sitter jag och äter biff med mos på kartong :) skiit gott. Familjen köpte pizza men hade inte köpt något till mej och jag har ingen lust att stå och laga mat så ikväll blev det snabbmat på kartong :)

Efter skolan i dag så blev det gymmet som vanligt. Träffade Andrea och Erik där så det blev väl lite mer socialt än träning ;) men jag körde bara styrka idag för orkade inte kondition.

Sedan så följde jag med min mamma till Flygis för att handla och efter ett tag så tappar jag bort mamma. Men mitt i allt så ser jag min älskling Linda och Anton som höll mej sällskap tills jag äntligen hittade min mamma hah :)

Jah det här var min dag. Hur var eran dag?
Puss

Kommentarer
LINDA

Vi hittade din mamma till slut ju lilla gumman :)<3

2010-10-14 @ 20:27:49
URL: http://meniing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0