ÖVERSVÄMNING! hihi oskyldig (a)

tjenna bloggen!

Idag i skolan så lärde vi oss portömning :) Det var kul när man väl lyckades :) efter en evighet så blev jag överlycklig när jag lyckat tömt min första por på min kund :D yey.

Haha ja juste jag råkade ju göra så det blev översväminig i hud salen haha! Eller det var ju inte jag (a) Jag stod och diskade så duktigt och så kommer mikaela in och säger att det rinner vatten från golvet och även fast mina tygskor var skitblöta så hade jag inte märkt att jag stod i en pööl. Jag fick panik och stängde av vattnet och då forsar det ut vatten. Så fick gå utan skor rästen av dagen (Y)

Annars så var det inte så mkt mer förutom att jag snackade med syon om att flytta :o men det ska jag berätta mer om när jag själv har mer info :)

Efter skolan så träffade jag pappa i norrtälje för att ta ut alla foton från fotojobbet :)

Nu ska jag kolla på första avsnittet av paradisehotell bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0