tidigt i skolan

Just nu sitter jag i skolan och börjar om en timme. Det är mysigt här på morgonen med bara alla lärare ;)
Datakunskap idag igen och idag har vi power point det lär bli kul! :)

Igår efter skolan så träffade jag ju Ida och Mikaela mina sötnosar och idag ska jag träffa Jenny. Vi ska sola och jag ska hämta ut mina bilder.

Jag vet att jag lovade en bild på min jacka men jag glömde helt bort det. Här är iaf jackan fast jag tycker att jackan på bilden inte är snygg min känns mörkare och sen så tycker jag inte att man ska stänga vinterjackor om jag ska vara ärlig jag tycker dom är snyggare öppna. Ikväll ska jag ta en snyggare bild men så länge så får ni den jag tog från deras sida

MQ
1399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0