vad äter rika :S

Nu sitter jag och redigerar alla bilder jag tog på mitt fotojobb i torsdags. Jag har inte hunnit skriva så mkt om det men jag tar mej tid nu :)

Jag är mycket glad för det här jobbet. Jag kommer tjäna pengar som jag är i ett stort behov av just nu och så kan det vara en början på något vem vet ;)

Det var på ett hotell i solna. Inget litet haha ;). Pappa är godvän till Piloten som skulle gå i panssion och även till tomas som har varit ägare av företaget. Jojje (piloten) hade anlitat en proffsfotograf som sent tackade nej och då frågade han om jag ville fota för han har sätt bilderna jag tagit som bla, finns på en hemsida som header
 --> http://osternasvasam.se/och och VYkort som jag sålde i sommras. Jag blev självklart skitglad när jag fick frågan :)

Det var inte så mkt folk och alla gick runt med ett glas vin och pratade skit. Jag kände bara tomas, jojje och jojjes lilla skit unge :P Så det var bara att gilla läget och gå fram till alla och bara fråga om det är okej att man tar en bild ''för att verka lite trevlig'' och så går man och tar lite mingelbilder :)

Jag trodde att dom skulle servera middag och eftersom det bara är rika människor så hoppades jag på typ oxfille eller nåt men nej det var yttepytte små snittar och jag tänkte bah, Om det här är vad rika äter hur fan kan alla vara så feta? Men det var tydligen bara lite ''mingelgodis''...

Asså seriöst om det är såhär rika festar så vill jag aldrig bli rik x)

Nu ska jag välja ut dom bästa bilderna och fixa ett album :)

Här har ni några
Pusspuss

mingelbild


jojje

här sitter dom och äter sin ''middag''..

jojjes lilla pöjk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0