följer inte hennes blogg för hon är SÅ JÄVLA SNYGG

Äntligen klar med svenskan :D
Har svenska prov i morrn och det känns så jävla bra :D. Inte som matte provet vi hade idag som gick åt helvete, seriöst!

Jag gymade som sagt idag :) dock bara i en halvtimme men det är bättre än inget right? ;)
Sedan så spelade jag trummor och det var grymt skönt känner att jag är påväg åt rätt håll igen ;D

Snart börjar Idol och sedan är det Kenza & Tyra show.
Jag följer inte Kenzas blogg för att hon är så jävla snygg och då blir man bara deprimerad :o
Jag gillade när bella var med för hon är en så stark och härlig tjej :D
Tyra är ju bara en random tjej så hennes blogg följer jag dock inte heller.

Men vi får se hur det går :)

Pusspuss


Kommentarer
Webdesignblog

Snygg bloggdesign!

2010-10-01 @ 11:42:04
URL: http://www.webdesignblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0