nyttigare liv

jag har pluggat ett tag nu :) läst, gjort frågor, svarat på frågorna, läst mm... Hihi känner mej ganka duktig så nu ska jag bara vänta på Idol som börjar om en kvart.

Eftersom jag ska försöka starta mitt såkallade ''nyttigare liv'' med mindre godsaker, ska börja gyma igen, ska i morgon börja med tabletter som ökar förbränningen och stoppar suget. Tänkte skriva mer om dom tabletterna när jag har testat dom ett tag. Då får ni även veta hur bra efekten är så håll utkik :)
så det blir det frukt och inga popkorn ikväll. 

Puss<3

euw. Asso håll med om att det där är seriöst illa! Det är fan inte snyggt det är bara äckligt. Ser ut som om benet ska gå av om hon börjer det lite till. för min del så är det där bara sorligt.

Kommentarer
Malin Sundin - designtävling

jösses vad smal.

2010-09-18 @ 11:57:29
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0