shopping och bio

cha cha

Jag har vart lite off jag vet men nu är jag på banan igen :)

I fredags så åkte jag till stholm efter skolan och träffade jenny :) Sedan åkte vi til norrtälje för vi skulle hem till mej men vi hade tid att spilla så vi gick till brännes. :) Har inte vart där på ett bra tag nu. :P
Sedan åkte vi hem til mej och jenny sov hoss mej. Vi hann kolla på en film innan jag somnade.

På morgonen så körde jag hem jenny till hennes pappa och sedan åkte jag till norrtälje och träffade andra jenny :)
Vi drog till stholm och shoppade och gick på bio :)
vi såg i rymden finns inga känslor och den ägde :D
jag och jenny satt och garvade igenom hela filmen :)<3

jag köpte
Svarta jeans från bikbok
bh, nagelack och mascara från H&M
råsa tjockiströja från intersport
näspercing och en ny ring :)

Pusspuss


Kommentarer
Anonym

Neej har du sätt den:O jag vill också verkligen se den, den verkar fett sköööööön:D pusspuss från din Tango;)

Saknar dej<3

2010-09-06 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0