the end

Då var det slut på ännu en vecka. Den här dagen har gått fort fast det kan bero på att jag sovit bort halva. Hela kvällen har gått åt till plugg och försöka hänga med på val vakan. Sverige demokraterna har ju tagit sig in i riksdagen och det är seriöst illa :o Jag tycker seriöst att det är bra att dom vill ha ut invandrare. Inte att man ska kasta ut dom som inte är svenska medborgare men iaf inte ta in så jävla många för dom håller på att ta över samhället oxå så är dom så otacksamma. Men Dom tycker dock att män är bättre en kvinnor :O Så nej tack

I morgon skulle jag seriöst vilja stanna hemma för jag har fått fler utslag, vi har prov och jag känner mig inte förberedd och nästan hela dagen i morgon så ska vi lära oss rengöra varandras ansikte och jag tror inte någon vill rengöra mitt :(

Men tyvär så är jag inte som andra ungdomar. Jag kan inte vara hemma en hel dag det går inte jag får panik så det blir förmodligen skola i morgon.

Ni får ha det så bra
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0