tjejer kan oxå spela trummor

tjennare

Just nu är jag jätte glad och sprallig :D det måste bero på att jag nyss spelat och det gick skit bra :) Jag har vart så omotiverad i flera veckor och t.o.m tänkt på att sluta men Inte efter idag iaf :)

När jag satt inne och spela så satt nybörjar gruppen utanför och väntade på deras tur :) När jag var klar och skulle gå ut så säger en av mammorna
- Nej men titta det var ju en tjej som spelade.
och alla ungarna fick guldfisk mun och stora ögon. jag ba ahh tjejer kan oxå vara grymma på trummor men i tanken hade jag bara ''spring innan ungarna äter upp mej eller nåt'' :o

jah idag i skolan så hade vi jumpa och det ägde seriöst vi körde brändboll och sedan lekar tihi (a)
resten av dagen kan jag seriöst säga var dööö tråkig men det är ju så skolan ska vara right?

bye bye bitches

mitt trummsätt ;D


Kommentarer
-

Hej !

vad kostade ditt trumsätt :) ? jag är tjej och kanske ska börja jag med :)

2011-01-23 @ 12:35:38
ÄGARN

SVAR!

Åhh vad roligt jag tycker absolut att du ska börja det finns för få tjejtrummisar ;D

jag har tyvärr ingen aning om vad det kostar men det är bara kolla runt i olika teknik affärer :)

2011-01-25 @ 22:58:18
URL: http://jenniferhallstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0