trötter

Ledsen för usel uppdatering men har seröst inte orkat. Har vart trött för att jag hade prov idag så pluggade till ganska sent och jag måste somna vi typ 22 för att orka gå upp vi halv 6. Så tyvär så har jag förträngt bloggandet i dag. Sen har jag desutom vart grymt deprimerad för jag skulle få min mobil i dag och har längtat som en idiot och när jag ska hämta den så säger dom att jag inte betalt och då vill man fan trycka upp mobilen i ärslet på dom. Blir så jävla deprimerad seriöst :o

Aja kommer nog somna tidigt i kväll för är så jävla trött nu.

Hoppas ni har hafft en bra dag mina sötnosar puss

Kommentarer
Jennifer

Du är lööövely gumman!

Förresten.. Har jag fortfarande min halsduk hos dig? :D <3

2010-09-14 @ 17:34:26
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0