vet ni verkligen vad ni vill? seriöst?

SVERIGEDEMOKRATERNA

har väckt stor uppståndelse
. Dom har för första gången kommit in i riksdagen och så har dom vunnit valen på dom flästa skolor. Jag tycker inte det är okej men andra sidan så tycker jag det. Jag tycker det är bra att dom försöker få sammhället att förstå att sverige är för snällt. Vi tar in invandrare utan att riktigt tänka igenom. Finns det tillräckligt med jobb? Har vi bostader så det räcker? nej är svaret på frågan och vad ska vi göra åt detta? Sverigedemokraterna värkar vara dom ända som ser probemet. Nu vill jag inte att ni ska tro att jag vill köra ut alla invandrare för det vill jag värkligen  inte jag har absolut inget emot dom MEN det här fungerar inte. Visst vi kan ta in invandrare men då måste vi se till så det finns jobb och bostäder för dom har börjat att ta en jävligt stor plats.

Det värsta jag vet är invandrare som klagar. Som inte jobbar eller gör ett skit. Dom bara snackar med sin jävla b-svenska att sverige suger kuk och är ett jävla skit land. MEN DRA HEM TILL ERT SÖNDERBOMBADE LAND DÅ!
ni måste hålla med om att dom vill ingen ändå ha här.
Men sedan så finns det ju dom som ser det här som en ny start. Som försöker fixa jobb och även om det inte går så bra så däppar dom inte ihop för det för det är ändå mycket bättre än vad det var. Dom lever och är i ett frittland.

Det här är bara mina åsikter och nu vill jag värkligen inte att ni ska tro att jag skulle rösta på dom om jag fick lägga en röst i valet.

Jag tror att dom som röstar på sverigedemokraterna vet inte vad dom röstar på.
Dom vill ha ut invandrarna och tycker det låter jätte bra men tänk för fan!

Skulle ni vilja att ett parti som vill slänga ut alla som inte är svenska medborgare?
skulle ni vilja ha ett parti som vill ha döds straff?
skulle ni vilja ha ett parti som tycker att männen är bättre en kvinnorna?

Vad skulle dom göra för miljön? skatterna? och allt annat?
 
hoppas ni har fått en bättre uppfattning av detta parti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0