Blir tänderna vitare om man borstar jätte mycket?

Haha jag var bara tvungen att fråga ;)

Har alltid hatat mitt smile men det kan ju ha och göra med att jag är ofrivilligt medlem i gärngänget alltså min tandställning. Men då kan man juh alltid göra det lite bättre så jag vill ha kritvita tänder :D Men jag kan juh dock inte göra tandblektning eftersom jag har en äcklig tandställning
som rycker i höst! Slipper iaf alla pikar och fördommar :o Avundsjuka Idioter!

Men tillbacka till frågan :) Jag skickade min fråga till118800 för att se om man press borsta om dom kan bli kritvita :D Jag fattar ju själv att de blir renare jag är juhh inte blåst men tänkte om man kan få den vita färgen man drömmer om genom att borsta :D

Svar
Hej! Självklartblir tänderna renare och vitare av att borsta dom, men man behöver inte ta i så man spricker. Borsta dom lagom mycket varje morgon och kväll så blir der bra så!

Japp där har vi svaret ;)

Borsta ni varje dag eller är ni slarviga busungar?
;)

Komentera jag lovar att inte berätta för någon :D
Pusspåer

Kommentarer
ida :-)

fin blogg du har jennifer.

följer den på blolovin. vill du kanske följa min eller kan du iaf kika en snabbis, det skulle va kul. ha en bra dag. puss!

2011-04-27 @ 01:16:40
URL: http://ppeaceandlovee.blogg.se/
therese

Såg att du kommenterat någon blogg om ear cuff, kika in på min och kolla på smycken under mina kategorier, har massa ear cuffs och andra smycken till bra priser :)

2011-04-27 @ 09:04:34
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0