en dag i parken

Cha cha!

Jaa, min dag har vart otroligt trevlig och mysig :) I morse eller ahh vid 12 så bestämda Linda och jag att vi skulle ses när hon slutat i norrtälje. Jag åkte in och väntade en stund utan för hennes skola. Jag tror seriöst att dom käkat blängsylta till lunch för fan vad alla stirrade :o fast det kan juh även vara för att jag är så jävla snygg *blink*

När hon äntligen hade slutat så köpte vi en varsin glass och gick ner till parken. Där träffade vi massa snygga brudar. Vi satte oss hoss dom och där stannade vi ett bra tag :D sen träffade jag mammsen och syrran i norrtälje och vi åt en mummsig middag :)

Nu sitter jag här och tar det lugnt

Hur har eran dag varit?

blev tyvärr inga bilder från dagen men slänger in en bild på mej och linda
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0