Första April

Cha cha lovers!

Hur har det gått för er idag? Lyckats lura någon?
Själv så har man världens sämsta pokerface så har inte ens försökt för jag vet att jag inte kan hålla masken ;)

Någon som lider av samma problem?

Min dag har vart sofft, bara vanliga lektioner och en matrast full med röda kinder och fnitter ;) Man kan säga att vi spanade in fel killar vid fel tillfälle och blev påkommna av fel person *fniss* Men kul vare :D

Efter skolan så drog jag och Jasse till söder för att sola :) så nu är man brun och fiiiin :D

Just nu sitter jag och följer lite drama som utspelar sig på facebook och jag tycker att det är skit kul haha. Älskar att följa andras drama för det märks verkligen när folk blir eeeeegda och de e skojj eller vad tycker ni?

Nu blire BB puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0