GAAAAH JAG SÅG EN KÄNDIS!

Cha cha!

Just nu så har vi tråkig och meninslös engelska. Jag håller på att skriva en sammanfattning och nu gav jag mej själv en paus :D

Jag bara måste berätta hur pinsama jag och Nellie är

Vi tar det från början. Nellie och jag var precis påväg från idrotten när hon får ett samtal om att en busschaffis hade hittat hennes plånbok på bussen. Så vi får en väg beskrivning till bussstationen. På bussen som vi lyckades planka på så känner vi hur vi bara kommer längre och längre ut från stan efter som vi bara se mer träd. Det var ganska mysigt där.

När vi äntligen hittat rätt och ska därfifrån så märker vi att det är en halvtimme till nästa buss. Jahh tillslut så bestämmer vi oss för att lifta. Så jävla pinsamt har nog aldrig sjunkit så lågt men vad gör man?

En bil åker för bi och jag står där och vifftar. Men gissa vem som satt i bilen om inte han som spelar van veteren!
HAN!

jahh jag står där och vifftar och när jag ser att det är han så blir jag galen och skriker till nellie som pratar i telefon ''JAG SÅG EN KÄNNDIS!! DET ÄR GUBBEN SOM SPELAR VAN VETEREN!!'' haha jag blir helt galen när jag ser kändisar :D tänk om han hade stannat fan vad respekt! Men han bara stirrade på mej haha så jävla pinsam.

Men tillslut så stannar en jätte gullig tant som skjutsar oss till skolan :D Det visar sig att hon har ett barnbarn på skolan så jävla pinsamt :o Nu är vi ju typ liftarna från Åkersberga. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0