gääääsp, jag är trött

Tjenna!
 
Nu har jag precis gäspat tre gånger i rad och det skulle vara så sönt att få gå och lägga sig. Men.. Jag är inte klar med min uppsats för jag kan inte komma på nått bra slut :o
Det är bara det jag har kvar och jag kan inte sova för ens det är gjort :(

Känner att jag behöver en paus så nu ska jag berätta om min dag.
Vi skulle ju bya med frisörerna idag och det var verkligen mysigt. Först gjorde vi ansiksbehandling och sedan fick vi hår inpackning och styling. Inte varje dag man får det vah ;) Verkligen helt underbart!

Sedan så åkte jag till norrtälje och hann bara gyma i en halvtimme men det är bättre än ingenting. Jag joggade den halvtimmen för känndes att det behövdes.
När jag sedan väntar på bussen hem så träffar jag på några killar från min gammla klass, alltid lika kul :)

Nejj nu ska jag komma på ett slut :(
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0