huvudstaden

Cha cha!

Kom nyss hem :) Vi var ju lediga idag så vi bestämd att vi skulle umgås eftersom vi inte träffats på mer än en vecka :o Nellie fyllde juh även år i måndags så vi käkade en varsin glass för att fira :) Om typ en vecka när alla har tid så ska vi ha en middag, myyys :D

Juste, jag läste i Norrtälje tidningen om en ny butik i norrtälje som jag tror att jag har ganska stor chans att få jobb på, nice huh? passar bra eftersom jag är i stort behov av pengar. Vad det är för butik tänker jag inte berätta än för jag vill juh inte att ni Norrtäljebor snor min idé ;)

Det blev dock lite för mycket shopping så nu är hela mitt studiebidrag slut :o
Men på fredag när vi är lediga så ska jag ägna dagen till att käna lite pengar :)

Bilder på det jag köpt kommer sennare så håll utkik samt dagen i bilder
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0