I'm back!

Tjenna!

Ledsen för att jag inte skrivit men jag har städat hela huset idag för jag är i ett stort behov av pengar :D

Igår så åt jag och Jenny ute i norrtälje det var verkligen supper mys :D
Sedan så gick vi till parken och träffdade lite folk och chillade :) mys. På bussen sedan så träffar vi lite folk som är på väg ut på fest på Vårt vackra Rådmansö. Även fast det lockade så drog jag hem för jag har juh fan gått i skolan halva dagen och jag somnade dirket när jag la mej i sängen :P

Därför har jag inte riktigt kunnat blogga.

Men ikväll så kommer jasse hit och vi ska kanske åka in till parken och chilla lite med gött folk om hon vill förstås har inte frågat än wupps ;)

Nejj men nu ska jag njuta av min frukost och klockan är 15:43 tummen upp för mej

PUSSPÅER
Jag hann även göra klart min bild till ett foto jobb :)
visst ären fin, jag som har tagit ;)

Kommentarer
Matilda Affliction ~Självförtroende~

Vinnarna är nu uppe.. kolla om det var du!

2011-04-30 @ 09:44:53
URL: http://todaysaffliction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0