Sista skoldagen på veckan

Godmorgon

Gääääsp, nu sitter jag i mammas skola helt jävla nyvaken. Vaknade 20 minuter innan vi skulle åka bara för att min fi*t klocka inte ringde :o Sedan somnar jag i bilen till Åkersberga så ja är ganska nyvaken. ;)

Nu har vi jumpa och nej jag är inte specviellt sugen på de.

Idag för övrigt så händer det väl inget speciellt. Det ända ovanliga är att jag har svenskaprov och juste efter skolan blire full rulle. ;) När jag kommer till Norrtälje så ska jag gyma en snabbis och direkt efter ner och spela efter de ska jag träffa min smörblomma Jenny och Elias :)

Hörs lovers
puss

Dagens outfit absolut

Kommentarer
Klokegård - Designa ditt Liv!

Riktigt snygg kavaj!



Ha en fantastisk dag!

2011-04-28 @ 08:18:36
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0