tankeställare

Nu har jag och mammsen kollat klart på filmen.

Jag tycker personligen att filmen är skit bra och det är för att den är så jävla sann. Det är en stor skillnad på högstadium och gymnasium tycker jag men det kan även vara för att jag går i en klass med bara tjejer ;)

Jag saknar tiden i 9:an haha men vilken jävla bitch jag var när jag tänker efter. Det roligaste som fanns var att bråka med lärarna som man inte respekterade. Det är nästan som i filmen bara att jag tror att tjejerna börjar ta mer plats för dom är så jävla bitchiga ;)

Men uppdelningen är inget annat än sann. De snygga, coola, töntarna mm. Det är hemskt att det faktist är så. Men vad ska man göra alla är olika. Man kan inte respektera alla och speciellt inte korkade lärare eller hur? ;)

Även fast min första termin i 9:an blev ett rent helvete när det började närma sig jul så tycker jag att de löste sig till slut när jag fick chansen att bya skola...

Har ni sätt filmen isf vad tyckte ni? Ser det ut så i dagens samhälle?

Puss på er!

Hur är/var eran tid i högstadiet?

Kommentarer
elin

kolla in http://elinjv.blogg.se

2011-04-02 @ 15:02:09
URL: http://elinjv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0