ÄNTLIGEN HEMMA

Jahh, nu har jag precis ätit middag och gjort en stor varmchoklad till mej själv :) Nu var tanken att jag skulle plugga fram till 8 då sveriges värsta bilförare börjar. Så måste det bli för har två prov och en inlämmnings uppgift i morgon! Shiiet hur ska jag hinna? :o

Dagen har vart bra och inte så hemsk som jag trodde ;) Först hade vi gympa och vi har en stört skön vikarie :D om ni vet vem valpen är som var med i förra årets robinson så vet ni nog vad jag menar ;D Sen så käkade jag och brudarna donken. Sedan var det bara massa tråkiga lektioner och inget som jag ska tråka ut er med ;)

Men nu måste jag plugga

PUSSPUSS

Jag just nu!


Kommentarer
hilda

sötiiis saknar dig! <3<3<3<3

2011-02-03 @ 21:11:03
URL: http://inspiiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0