Dag 1 - Det här är jag




Det här är jag. Jennifer Otilia Hallstedt heter jag och jag fyller 17 år i juli, alltså en stolt 94 ;). Jag bor i  den lilla Rådmansö utanför Norrtälje med min mamma, pappa och storebror och storesyster.

Jag pluggar i Åkersberga på Skärgårdsgymnasiet med inriktning hudterapeuft. För er som inte känner till linjen så kan jag tala om att när jag blir stor så vill jag bli massör eller hålla på med naglar. Då kanske ni förstår lite bättre iaf ;)

Jag klagar ofta på att jag bor helt off, och tro mej det gör jag. På sommrarna är det helt fantasktiskt men det suger totalt på vintern för man kan knappt ta sig någonstans. Det ända sättet är att kliva i ett par skidor och ta stavarna men nej tack ;)

Som person så ser mej som glad och possetiv men även väldigt sårbar, jag tar jävligt lätt åt mej. Mitt humör kan skrämma folk och speciellt på morgonen om jag blir väckt. då är det bara att hållakäften och inte märkas. Det hänger mycket ihop med mitt tålamod som man ska för egenskull inte driva för högt för då blir det farligt! Annars är jag gullig och snäll hihi *blink*

Jag älskar mina vänner
över allt men min familj är dom som står mej allra närmast. Jag har gått igenom många prövningar under mitt liv både upp och ner och vänskapen har sats på prov ett antal gånger. Jag litar för lätt på folk och har mycket svårt att tro att en människa kan ljuga, det finns inte i min värld. Ärlighet är mycket viktigt men ibland känns det som folk inte förstår det.

Jahh det var det jag hade och säga och om ni vill veta mer så är det bara att fråga jag svarar gladligen :D
FRÅGA VAD SOM HELST!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0